Friday 17 February 2012

Ads a Vulgarity root...????

Advertisement.mean public promotion of some product or service .This word turn your mind towards these ads film which we can notice during programs. Advertisement is most profitable business or industry now. To promote a product or persuade for that product its  ART in itself, these short films can impact a audience mind deeply or easily but despite of it for making it more attentive or attractive we are forgetting our society values or modesty. Use  of techniques and womenization or glamorization in making of ads film is spreading a eroticism in society, different companies and their different ways of promotion of different product competition make it more closer towards vulgarity. companies wants to get attention of society or epscailly youth attention towards their product they are making more attractive ads or offering a new ways. if we analysis the ads so we can see the promotion ads of differ sim cards or their services which are offer 1000 SMS in 4rs or Call whole night only in 1rs and "khydo dil ki baat " all these thing turn youth's routine towards negativity.use of feminine in men product or publicity of women product through bill boards or promo songs all this impacting bad or negative sense on immature mind. immature mind are taking bad sense through it .we talk over modesty or this n that but we never look towards it. these ads film brings question in my mind 
WHAT actually they want to do? promote or persuade?
Do absence of feminine cant make product successful?
Remark of  immature minds of our society on any ads are giving a deep thought when your kids discussing about a ads with the references of model instead of product. Media is trend setter which can divert mood of society towards positivity as well as negativity successively or ads film is most effecting campaign to persuade on any thing but we are demolishing our modesty values from our society.
Think! please where we are going??
AD's are doing what?
Persuade or promote?
ADS a Vulgarity roots??  

ذوالقرنین اوریاجوج ماجوج پرایک تحقیقی جائزہ



         قرآن کی سورت"سورہ کہف" کی ہر جمعہ کو تلاوت کرنے کی تاکید کی گئی ہے اور اس کی فضیلت بھی بہت ہے۔ اس سورت میں اللہ تعالٰی نے حضرت ذوالقرنین اوریاجوج ماجوج کا ذکرکیا ہے۔   میں جب بھی یہ سورت ترجمہ کے ساتھ پڑھتی تو مجھ میں یہ تجسس پیدا ہوتا کہ ذوالقرنین دراصل تھے کون؟ یاجوج ماجوج کا کیا قصہ ہے؟ اورجودیوار انہوں نےتعمیر کی تھی وہ دنیا میں کہاں موجود ہے؟ قرآن میں چونکہ اس کا بہت مختصر ذکر ہے اس لئےمجھ میں اس کے بارے میں مزید جاننےکی دلچسپی پیدا ہوئی۔
        گزشتہ دنوں جنگ اخبارمیں ڈاکٹرعبدالقدیرخان کا آرٹیکل شایع ہوا۔ جس میں انہوں نےحضرت  ذوالقرنین کے بارے میں ایک کتاب کے حوالے سے کافی تحقیق شدہ معلومات بیان کیں جن کو پڑھنے سےمیرے تجسس میں کافی حد تک کمی آئی اور میری معلومات میں اضافہ ہوا۔ یہ آرٹیکل ان لوگوں کے لئے بڑی توجہ کا حامل ہےجو تاریخ سے، تاریخی واقعات سے خاص طور پر قرآن میں بیان کردہ قصوں سے گہری دلچسپی رکھتے ہیں۔ میں اس آرٹیکل کو یہاں مختصراً بیان کررہی ہوں۔ 
         حضرت ذوالقرنین کا ذکرسورہ کہف،پارہ15 اورآیات83سے100تک میں اللہ تعالٰی نے بیان کیا ہے۔ ان آیات میں یاجوج ماجوج کا ذکرہے۔ مرحوم سیدابوالاعلیٰ مودودی نے تفہیم القرآن میں لکھاہے کہ یاجوج ماجوج وحشی،جنگلی انسان تھے جوایشیا،میں شمالی مشرقی علاقہ'چین' میں رہائش پذیرتھے  اور وہاں سےنکل کرآباد اور ترقی یافتہ علاقوں میں تباہ کن حملےکرتےتھےاورمدوجزرکی لہروں کی طرح ایشیاء اور یورپ میں پھیل گئےتھے۔ بعض تاریخ دانوں نےان کےرہائشی علاقےکوماسکواورتوبل سیک کےآس پاس بتلایا ہےاورایک یہودی تاریخ داں جوزےفس نےلکھا ہےکہ یہ لوگ بحراسود کےشمال ومشرق میں اورکوہ قاف کےشمال میں رہائش پذیرتھے۔ اب میں یہاں سعودی اسکالرجناب حمدی بن حمزہ السریری الجوہانی کی تحقیق اوراس پران کی تحریرکردہ کتاب میں دی گئی معلومات بیان کرناچاہتی ہوں۔   
        تحقیق کےنتایْج مختصراً یہ ہیں۔"تاریخ ہمیں بتاتی ہےکہ تقریباّ 3400 سال پیشتر[1392قبل مسیح] ایک بچہ کی پیدایْش دریاےْنیل کے کنارےعالیشان محل میں ہوئی تھی اس محل کا نام الشروق محل تھا اور یہ دریاےْنیل کےمشرقی کنارے پر واقع تھا۔ اس بچہ کاوالد اس وقت کےنہایت مشہوراورطاقتورترین فرعون "اَمون ہوتیب" تھااورجب یہ حضرت موسیٰ اوران کےساتھیوں یعنی 'بنی اسرائیل' کاتعاقب کررہاتھا تواللہ تعالٰی نےاس کواوراس کےساتھیوں کوسمندرمیں غرق کردیاتھا۔ بچہ کانام "امون ہوتیب چہارم" رکھاگیا اورجب یہ 32 سال کاتھا 1360میں اللہ تعالٰی نےاس بادشاہ کونبوت کادرجہ عطا فرما دیا تھا مگراس نےبہت خاموشی سےاور پوشیدگی سےاپنا کام جاری رکھا تاکہ سلطنت کی بنیادیں مضبوط ہوجائیں۔ جوں ہی وہ اس میں کامیاب ہوگیا اس نےوحدانیت پرعمل شروع کردیا اور اس کی تبلیغ کی۔ اس نےاپنےپرانےمحل کوچھوڑا اورمصرکےوسط میں ایک نیاشہرتعمیرکیا اوراس کا نام "اکھےتاتون" رکھااوریہاں بت پرستی ممنوع قراردیدی۔ تاریخ بتاتی ہےکہ اس کی ماں ملکہ " تی" وحدانیت پرایمان رکھتی تھی۔ قرآنی آیات کے مطابق ذوالقرنین ایک صاحب ایمان اوراچھی شخصیت کےمالک تھے۔ یہاں انہوں نےبارہ سال قیام کیا۔ پھراچانک یہ شہر، آبادی سب کچھ صفحہ ہستی سےغائب ہوگئےاوران کا نام ونشان بھی نہیں ملا۔ یہ مصر کی تاریخ کابہت بڑارازہے۔ اس طرح 1342 قبل مسیح سےمصرکی تاریخ کاایک نیادورشروع ہوا۔
         تقریباً 615ء میں اللہ تعالٰی نےقرآن مجید میں ذوالقرنین کاقصہ بیان کیا۔ذوالقرنین احکام الٰہی کی تعمیر میں مصر سےروانہ ہوگئےاورسورج کےغروب اورطلوع ہونےکےمقامات پرپہنچ گئےاورپھروہ دوپہاڑوں کےدرمیان پہنچےجہاں کےلوگوں نے ان سےاپنی حفاظت کےلئےدفاعی دیواربنانےکی درخواست کی تاکہ وہ یاجوج ماجوج سےمحفوظ رہ سکیں ۔ کلام مجید میں ذوالقرنین کا واقع اس دفاعی فصیل یا دیوارکی تعمیرپرختم ہوگیاہے۔ اس کےبعد جو بھی ہواوہ اللہ تعالٰی کااورچینی تاریخ کابڑارازبن گیا۔ 
         جناب حمدی بن حمزہ نے کافی تحقیق کے بعد یہ معلوم کرلیاکہ یاجوج،ماجوج  چینی زبان میں چھ کاایک جملہ  ہےجس کےمعنی ھیں،"براعظم ایشیا کی رکاوٹ اور گھوڑے والے براعظم کی رکاوٹ"۔ یہ نہ صرف چینی زبان کے الفاظ ہیں بلکہ یاجوج کو چینی میں 'یاجورین' اور ماجوج کو 'ماجورین' لکھا جاتا ہے۔ ان حقائق کی روشنی میں مصنف نے چین کا تفصیلی دورہ کیا کیونکہ ان کو پورا یقین تھا کہ ذوالقرنین مصر سے سفر کرتے کرتے چین پہنچ گئے تھےاور وہ فصیل یقیناً چین میں ہی تعمیر کی گئی تھی۔ 
         مصنف نے چین کا کئی بار دورہ کیا اور چینی تاریخ دانوں سےچین کے بارے میں،یاجوج ماجوج کے بارے میں تفصیلی معلومات حاصل کیں۔ انہوں نے نہایت معقول دلائل سے یہ ثابت کیا ہے کہ جب حضرت موسیٰ اور فرعون کے درمیان بات چیت ہورہی تھی تو فرعون کے بیٹے ذوالقرنین(اخے تائن) نے دخل اندازی کر کےفرعون اور اس کے ساتھیوں کو حضرت موسیٰ کی سچائی کا یقین دلانے کی کوشش کی تھی اور یہ کوئی با اثر شخص ہی کرسکتا تھا۔
         جیسا کہ سورہْ کہف میں اللہ تعالٰی نےفرمایا ہےکہ ذوالقرنین پہلےسورج کےڈوبنےکی جگہ پہنچے۔ مصنف نےمدلل طریقہ سے یہ ثابت کیا ہےکہ یہ جگہ مالدیپ تھی جہاں کا پانی گرم تھا۔ تاریخ دانوں نے مالدیپ کے بارے میں بتلایا ہے کہ آنے والےاوربسنے والےلوگ تقریباً 3400 سال پہلےآئے تھے اور یہ وقت ذوالقرنین کےوقت کےمطابق تھا۔ وہ وہاں تقریباً 1342 قبل مسیح پہنچےتھے۔ اس کے بعد وہ اگلے سفر پر روانہ ہوئےاور اس کو اللہ تعالٰی نےکلام مجید میں سورج طلوع ہونےکی جگہ سےمنسوب کیا ہے۔
         جناب حمدی بن حمزہ نےتحقیق کے بعد ثابت کیا ہے کہ یہ جگہ بحرالکاہل میں "جمہوریہ جزائرکری باتی"  ہے۔ مصنف نےخود 'جزائرکری باتی' جاکر تحقیق کی اور وہاں سورج کو طلوع ہوتےدیکھا- عوام اس جگہ کو سورج نکلنے کی جگہ کہتے ہیں۔ مالدیپ اور کری باتی  دونوں خط استوا پرواقع ہیں جہاں سورج نکلنے اور ڈوبنے کے اوقات میں تبدیلی نہیں ہوتی اور وہاں موسم بھی تقریباً یکساں رہتا ہے۔ 'کری باتی جزائر' بحرالکاہل میں ہزاروں میل آسٹریلیا، نیوزیلینڈ کے مشرق میں ہیں۔ یہاں نہ ہی پہاڑ ہیں اور نہ ہی اونچی نیچی وادیاں۔ اس وجہ سےسورج کےطلوع ہونے کی   پہلی شعاعیں یہاں فوراً نظرآجاتی ہیں۔ اس سے ثابت ہواکہ سورج طلوع ہونے کی پہلی جگہ 'کری باتی جزائر' ہیں جہاں ذوالقرنین گئے تھے۔ کری باتی سے ذوالقرنین واپس مغرب کی طرف روانہ  ہوئے اور چین کی سرزمین پر قدم رکھا۔
         'جناب حمدی بن حمزہ نےذوالقرنین کی چین میں آمد اور وہاں 'چینگ چاوّ شہرمیں اس حفاظتی دیوار کی نشاندہی کی ہےجو ذوالقرنین نےوہاں کےلوگوں کی درخواست پر تعمیرکی تھی تاکہ وہ شمال سےحملہ آوروں کی لوٹ مار اور قتل وغارت گری سے محفوظ رہیں۔ تاریخ دانوں کے اندازے کے مطابق یہ 1200۔ 1330 قبل مسیح تیار کی گئی تھی اور چینی تاریخ میں بتا یا  گیا ہے کہ یہ فصیل 
First Great Wallشانگ دور میں تعمیر ہوئی تھی اور اس کوچین کی بڑی دیوار 
  کے نام سےیاد کیا جاتا ہے۔ یہ فصیل سونگ شان پہاڑ کی چوٹیوں کے درمیان                    کے درمیان تھی۔  Yangtze Riverاور Yellow River   - بنائی گئی 
  اس فصیل کی لمبائی تقریباً 7 کلومیٹر تھی اور اونچائی 9 میٹر۔ بنیاد کے قریب چوڑائی 36 میٹر اور اونچائی 8 میٹر تھی۔  تقریباً دس ہزار مزدوروں نے اٹھارہ سال میں یہ دیوار تیار کی تھی۔ مصنف کی تحقیق اور چینی تاریخ دانوں کی مہیا کردہ معلومات کے مطابق ذوالقرنین اور ان کے جانشینوں نے تقریباً 800 سال اس علاقہ میں حکومت کی۔ مصدقہ تحقیق کے بعد پتہ چلا کہ چین میں ذوالقرنین کی 
وفات حفاظتی دیواربنانےکےبعد جلد ہی ہوگئی تھی ان کے بعد ان  کے ساتھیوں نے    
حکومتی دور(Chu)چو
کی بنیاد رکھی اور800 سال حکومت کی۔ 
         یہ کالم ایک اہم تاریخی واقعہ کی معلومات کا خزینہ ہے۔ مجھے امید ہے کہ اس کو پڑھنے سےان لوگوں کی معلومات میں بہت اضافہ ہوا ہوگا جنہیں تاریخی واقعات میں دلچسپی ہے اور چوںکہ اس میں بیان کردہ قصہ قرآن سے منسلک ہے اس لئے  یہ سب کے لئےتوجہ کا باعث ہوگا۔  

Tuesday 14 February 2012

Why is a Pakistani life so much cheaper than an American one?


A month long dramatic case of Raymond Davis Immunity was concluded under the veil of Shariah Law. The Qur'an specifies the principle of Qisas (i.e. retaliation), but suggests that one should seek compensation (Diyya) and not demand revenge. The Qur’an directed to pay Diyyat just according to this law both in case of intentional as well as un-intentional murder.
“We have prescribed for thee therein ‘a life for a life, and an eye for an eye, and a nose for a nose, and an ear for an ear, and a tooth for a tooth, and for wounds retaliation;’ but whoso remits it, it is an expiation for him, but he whoso will not judge by what God has revealed, these be the unjust.”

On January 27th ,2011 An American national Raymond Davis, who identified himself as a diplomat, shot and killed two Pakistani civilians on a busy road in Lahore while the third person got killed when a separate car rushed to rescue Davis. That car couldn’t be caught, however, after the killing people held Davis when he tried to escape.
Initially, the media reports called Raymond Davis as a diplomat, than he was called a consular employee and later some of the reports claimed he was a plain civilian visiting on a business visa.0n Jan 29, US officials claim that Raymond Davis has diplomatic status in Pakistan and refer to the Vienna Convention. But sources said that Davis did not have diplomatic status. After initial investigation by the Lahore police, Davis was remanded for six days in police custody. This development initiated the debate that whether Davis had the diplomatic immunity as illustrated in the Vienna Convention on Diplomatic Relations. It is a multilateral treaty that governs the principles of diplomatic relations between the independent countries. According to various news reports it was confirmed that Davis doesn’t fall in the category of a diplomat. Generally, diplomats and their families enjoy blanket immunity from the criminal and civil jurisdiction of the host country under the Vienna Convention on Diplomatic Relations.

It was yet to be determined that whether Davis was actually performing the ‘consular function’ at the time of the crime or was on a private business. About consular immunity from criminal jurisdiction Article 41 Section 1 of the Vienna Convention on the Consular Relations states that:
‘Consular officer shall not be liable to arrest or detention pending trial, except in the case of a grave crime…’

‘Grave crime’ again is a huge term. Although any sensible person can conclude that there is nothing graver than taking someone’s life but there are certain exceptions such as self-defense which Davis claimed. The Pakistan Penal Code sections 96-106 deals with the issue of self-defense.

Under Section 100 Davis can have an acceptable claim that he acted in pure self-defense because the armed men tried to rob him. However, there were still certain factual questions that remained unanswered as to why a consular officer was carrying a gun. Diplomat is allowed to carry a gun only when the host country exclusively allow. The other query raising issue is that why Davis’ identity or his job status wasn’t released earlier.

The local media, on the other hand, was throwing its own conspiracy theories from time to time since the facts about Davis’ real status were quite cloudy. In the interest of presenting a fair picture the media had produced criminal records of the men who were shot, there had been those who had tried to justify Raymond Davis’ actions by saying that Qartaba Chowk, the area of the shooting was unsafe and there were even some who had maintained that a ‘gora’ in Pakistan is always at risk.

On the other side the International media was not doing such favors for us. The first news story to hit the wires claimed that:“A US consulate employee shot and killed two gunmen in self-defense”

The piece assumes that the employee took the shots in self-defense and that perhaps his actions were justified. This was not all. As almost all news reports about Pakistan, this one too ended with the familiar lines:
Pakistan is a vital US ally, but anti-American sentiment runs high in the mainly Muslim nation. Three US Special Operations soldiers were killed in a bomb attack last year in northwestern Pakistan, where militants are very active.”

Pakistan’s government was continuously under pressure by US regime for the case of Raymond Davis. USA was continuously demanding Raymond Davis release to the US. While here in Pakistan people were frustrated on the dealings of government and its slave stand against US aggression.  The message that the Obama administration sent in Islamabad was loud and clear. If you work for the CIA, the US government will pay your way out of jail even if you are being held on murder charges.

The American government that has repeatedly criticized the Shariah Law calling its doctrines “barbaric” and “medieval” had used the Qisas and Diyya Ordinance 1990 to save their CIA hero. Call it blood money; call it a bribe – the fact is that someone paid $2.3 million to get Raymond Davis out of a Koth Lakh pat jail.

The relatives of the two men, Faheem and Faizan, who were gunned down, received around Rs 200 million each as compensation. However, a year since Raymond Davis case one family still looking for justice. Family of the third victim, Obaidur Rehman, who was run over by a US Consulate vehicle, received nothing. His family has done its best to get justice for his death, but to no avail.

Sajjadur Rehman, elder brother of Obaidur Rehman, told a newspaper that he had been unable to get justice for his brother even a year after the incident but was still pursuing his case. He said that he had lodged a First Incident Report (FIR) in which he nominated two men for his brother’s murder. He added that the case was pending in the Lahore High Court (LHC) but the federal and provincial governments had not bothered to respond. He said that both men in the vehicle had been sent abroad and claimed that a senior government official had helped them.

With Americans, it is usually one way traffic in regard to the safety and well-being of their citizens who are as diviner as Saint Patrick or Saint Augustine. The Americans have their typical standard of justice and that can be summed up in one sentence: “tail you lose, head I win.”


“Pakistan shouldn’t bite the hand that feeds,” is a justification given to explain our country’s tacit approval of anything suggested by the US government. And same was happened in this case.

Monday 13 February 2012

!!میری ڈائری کا صفحھ


kaise kaise log...








kuch mangnay walon me wakai mustahiq hotay hain aur kuch zahiri tor per mustahiq nazar atay hain jo haqeeqi mustahiq hotay hain unki mada karni chaiye neez main bachon ki baat nahi karun gi kyun kay bachay na-samajh hotay hain aur unka koi kusoor nahi hota
sarak per nikal jayen agar car main hain to kisi chorahay per car khari hotay hi aam tor per koi larki ya aurat aur kabhi kabhi aadmi akar hath phela detay hain agar kisi market main hon to kisi jagah kharay
 wahi manzar nazar ata hai lekin is surat main akele khara hua mard hai to mangnay wali ahista ahista us kay kareeb hoti chali jati hain aisi surat main shareef naujawan ko aksar uchal kar peechay hotay dekha hai in mangnay walon main aksar bhari aksariat sehatmand hotin hain
ghar per ghanti baji bahir niklay to....
ek thela uthaye hue uncle goya huye kay main mazdoori kay liye aya tha mazdoori nahi mili wapis janay ka kiraya nahi hai aur ghar per bachay bhookay hon gay.ek dafa ek aadmi ghar per aya aur sath main doctor ka nuskha bhi sath mein liye hua tha mujhe us aadmi per buhat taras aya aur main nay apnay waldeen say keh kar us ka elaaj karanay ka kaha lekin jab us kay kaghzaat dekhay to jaali niklay...kuch log masjid say chanda lenay aye lekin jab un say raceed mangi to un logo nay taal matool say kam liya
ya phir aksar yeh ketay phirtay hain kay masjid main namazi zayada agaye hain unkay safon ki zaroorat hai yah phir masjid main bachay taleem hasil kartay hain un kay ikhrajaat main hisah daalye sawab kar hoga
abhi kuch din phelay mujhe apni ammi kay zarye pata chala kay humaray paruas kay ek ghar main daaka per gaya huya kuch yun kay ek buhat hi boorha aadmi un kay ghar khana mangnay aya karta tha aur ek din woh apne sath daakoo ko un kay ghar main le kar ghuss gaya aur sara samaan loot kay le gaya jab mujhe yah sab pata chala to meray zehan main yeh baat ayi kay humare mashray mein kaise kaise log hain.........!!!!